REKLAMACJE

Wszystkie produkty oferowane przez jagodakwiatkowska.pl objęte są rocznym okresem gwarancji od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wszystkie defekty wynikające z winy producenta. 

Podstawa prawna: Ustawa z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. 

ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na e-maila jagodakwiatkowska.pl następujących informacji:

  • Opis wady i okoliczności jej powstania,
  • Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.Reklamowany towar należy odesłać na adres:

    Jagoda Kwiatkowska jagodakwiatkowska.pl
    ul. Kadecka5/12
    41-503 Chorzów
    e-mail: jagodakwiatkowska.pl

    telefon:  533186099

Warunki reklamacji

  1. Reklamacji podlegają jedynie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  2. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się towaru,
    • uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie,wytarcie powłoki galwanicznej (okuć),  oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
    • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem,
  3. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. Jeśli naprawa lub wymiana towaru na nowy jest niemożliwa, klientowi przysługuje częściowy lub  całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą meilową.

WYMIANA

  1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową:  jagodakwiatkowska.pl
  2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  3. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI  I DOWODEM ZAKUPU.

    ADRES DO WYSYŁKI:

    Jagoda Kwiatkowska jagodakwiatkowska.pl
    ul. Kadecka5/12
    41-503 Chorzów
    e-mail: jagodakwiatkowska.pl
    telefon:  533186099

  4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.
  5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa Szafomania.pl
  6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.

ZWROT / PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Zgodnie z USTAWA z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
  2. Prosimy o wysłanie drogę elektroniczną e-maila na adres jagodakwiatkowska.pl z informacją o chęci zwrotu/reklamacji towaru. Proszę nie czekać na odpowiedź po wysłaniu formularza tylko od razu przejść do kolejnych etapów. Wysłany e-mail jest informacją dla nas o chęci zwrotu/reklamacji.
    Po wysłaniu e-maila możesz śmiało wysłać swój zwrot, każdy Klient ma prawo zwrotu do 14 dni od daty odbioru paczki, więc wystarczy zapoznać się z regulaminem i wysłać paczkę jak najszybciej do nas!
  3. PODSTAWOWYM WARUNKIEM ZWROTU TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI, OPAKOWANIEM, FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY!
    Wszystko prosimy zapakować w kopertę i wysłać do nas.
  4.  W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odsyłanego towaru wynikająca z zamówienia + koszty przesyłki* poniesione podczas składania zamówienie.
    ( Koszt opakowania i odesłania towaru do nas ponosi Klient.)
    *Powyższa reguła nie dotyczy towarów wysyłanych poza granicę Polski. W ich wypadku, nie są zwracane koszty dostawy poniesione podczas składania zamówienia.
  5. Po przyjęciu zwrotu towaru, przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni.
  6. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony lub uszkodzony), będzie odesłany na koszt klienta.
  7. Zwroty proszę kierować na adres:
    Jagoda Kwiatkowska jagodakwiatkowska.pl
    ul. Kadecka5/12
    41-503 Chorzów
    e-mail: jagodakwiatkowska.pl
    telefon: 533186099
  8. Do przesyłki dołącz "FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY/ZWROTU" – wypełnij go dokładnie.( Formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY otrzymałeś/łaś wraz z towarem i potwierdzeniem zakupu w przesyłce). Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.
logo